3 december 202018:34
Door Wilma Olijhoek
Op woensdag 16 december 2020 organiseert IJshockey Nederland de Algemene Ledenvergadering (ALV). De ALV wordt georganiseerd via MS-Teams, dit in verband met de huidige overheidsadviezen vanwege het COVID-19-virus.
Het bestuur van IJshockey Nederland nodigt de leden, ereleden, leden van verdienste en commissieleden van IJshockey Nederland uit voor het bijwonen van de
ONLINE ALGEMENE LEDENVERGADERING (via MS Teams)
op woensdag 16 december 2020, om 20:00 uur.
Agenda luidt als volgt:
1. Opening
2. Mededelingen
3. Ingekomen stukken
4. Notulen van de algemene ledenvergadering van 9 september 2020
5. Boekjaar van kalenderjaar naar verenigingsjaar
6.a. Activiteitenplan 2021 (activiteiten van 1 januari tot en met juni 2021)
6.b. Begroting 2021 (activiteiten van 1 januari tot en met juni 2021)
7. Ambities
8. Rondvraag
9. Sluiting
De leden, ereleden, leden van verdienste en commissieleden van IJshockey Nederland hebben de mogelijkheid om de ALV online (via MS-Teams) bij te wonen. Aanmelden is mogelijk tot maandag 14 december 2020 12:00 uur per e-mail via [email protected] (vermeld in het onderwerp: Aanmelding ALV 16 december 2020). U ontvangt op het gebruikte e-mailadres de link voor toegang tot de vergadering, tenzij u in uw aanmelding aangeeft dat u de uitnodiging op een ander e-mailadres wilt ontvangen.
De vertegenwoordiger(s) van de clubs moeten in het bezit zijn van de verklaring van afvaardiging conform artikel 13 van het huishoudelijk reglement: Tijdens de algemene ledenvergadering moeten de afgevaardigden van de verenigingen en diens verenigingsleden voorzien zijn van een schriftelijk bewijs van hun afvaardiging, ondertekend door tenminste twee bestuursleden van de betreffende vereniging of stichting, of andere rechtspersoon, zij zelf daaronder niet begrepen, tenzij de vereniging vanwege bijzondere omstandigheden niet kan voldoen aan deze eis. Het bondsbestuur beoordeelt of dit het geval is. Dit kan bijvoorbeeld het geval zijn wanneer het bestuur van de desbetreffende vereniging uit niet meer dan drie personen bestaat.
Indien besturen niet in de gelegenheid zijn om de handtekeningen te verkrijgen, verzoeken wij dit formulier in te vullen en een kopie uittreksel kamer van koophandel te mailen naar [email protected].
Uiterlijk een week voorafgaand aan de ALV worden alle agendastukken voor deze vergadering op onze website geplaatst. Vragen kunt u tot 7 dagen voorafgaand aan de ALV schriftelijk per e-mail via [email protected] indienen (vermeld in het onderwerp: Vragen agendastukken ALV 16 december 2020). Uw vragen worden op de website geplaatst en kunnen vooraf of tijdens de ALV worden beantwoord.
De online ALV vindt plaats op woensdag 16 december 2020 vanaf 20:00 uur. (MS-Teams staat vanaf 19:30 uur open.)
Om de online vergadering in goede banen te leiden, gaan we uit van een vergelijkbaar aantal deelnemers aan de vergadering als bij een fysieke vergadering gebruikelijk is. In het geval dat de belangstelling groter is en we meer dan 75 aanmeldingen ontvangen, beraden we ons of we onderstaande 'spelregels' verder aan moeten passen.