26 april 202010:42
Door Joep Meijsen
Koepelorganisatie NOC*NSF steekt alle sporters een hart onder de riem met een reclamespot die vanaf dit weekeinde wordt uitgezonden op de publieke omroep.
De organisatie maakt daarbij gebruik van een aanbod van de exploitant van reclame op de publieke omroep, de Ster, om enige zendtijd gratis ter beschikking te stellen aan brancheorganisaties en belangenverenigingen. NOC*NSF, de koepelorganisatie waar IJshockey Nederland bij is aangesloten, maakt gebruik van dit aanbod en heeft een speciale commercial laten ontwikkelen.
'Doel is om alle sporters en sportclubs een hart onder de riem te steken om nog even vol te houden, maar ook te laten zien dat er weer hoop is. Al snel mogen de jongeren weer sporten. En hopelijk straks iedereen weer', zo schrijft NOC*NSF in een toelichting op de lancering van het sportje.
Daarnaast wordt iedereen in de spot opgeroepen om zijn vereniging of club te blijven steunen. 'Deze boodschap is door NOC*NSF gedaan namens de bonden, verenigingen en clubs.'
Tags
Algemeen