Oranje Estland WK Schotel 2017

7 december 201713:40

Door [email protected]

Zes vragen over de kaartverkoop voor het WK

De afgelopen periode zijn er de nodige vragen binnengekomen via social media over de kaartverkoop voor het WK in Tilburg. In onderstaand artikel geeft IJshockey Nederland antwoord op zes veelgestelde vragen.

1. Ik heb een vraag over mijn ticket, bij wie kan ik terecht?

Voor vragen over uw kaarten kunt u contact opnemen met Ticketpoint. Dit kan online via www.klantenservice.ticketpoint.nl, per mail via [email protected] of telefonisch via 0900 - 9000 8000 (€ 0,45 per minuut)

2. Welke kortingsregelingen zijn er?

Heeft uw de AOW gerechtigde leeftijd bereikt, dan ontvangt u een korting op uw entreekaart. Ook jeugd t/m 17 jaar ontvangt een aantrekkelijke korting op het toegangsbewijs. Voor seizoenkaarthouders van ijshockey clubs in Nederland is een speciale kortingsactie van kracht. Door middel van een nieuwsbrief heeft u een unieke speciale vouchercode toegestuurd gekregen waarmee u voordelig kaarten kunt kopen. Bent u deze mail kwijt, of heeft u deze niet ontvangen? Neem dan contact op met Ticketpoint

3. Zijn er dagkaarten beschikbaar?

Voor het WK in Tilburg zijn geen dagkaarten beschikbaar.

4. Kun je Ă©Ă©n kaart kopen voor alle wedstrijden van een specifiek land?

Nee, het is helaas niet mogelijk om Ă©Ă©n kaart te kopen voor alle wedstrijden van een specifiek land. Er zijn wel losse wedstrijdkaarten en toernooikaarten beschikbaar.

5. Waarom zijn de prijzen hoger dan voorgaande jaren?

De prijzen zijn niet hoger dan anders, natuurlijk kan er in drie jaar tijd veel veranderen wat betreft prijzen van een WK.

6. Wanneer krijgen de bezoekers het geld terug van de servicekosten?

Ticketpoint heeft alle terugbetalingen van de teveel betaalde servicekosten reeds vorige week (eind november) in orde gemaakt. Aangezien dit automatische terugbetalingen betreft, kan het maximaal 2 weken duren voor het geld terug gestort is op uw rekening.

Wij bieden onze excuses aan voor de ontstane onduidelijkheid en hopen dat iedereen nu goed geholpen is. Heb je alsnog vragen? Neem gerust contact met ons op.